haiti2011.reismee.nl

en route

Wat een heerlijke groep is het geworden, afspraak is afspraak, 14.00 op Schiphol is ook 14.00 op Schiphol, een groep waar je op (eb vast ook mee) kunt bouwen hoor. Het inchecken leverde even wat problemen op maar we hebben omdat we vroeg zijn nog even tijd om onze eerste Mac te bezoeken. De een neemt koffie, de ander een milkshake en een enkeling een compleet menu maar we raken gezellig in gesprek en leen elkaar alvast een beetje kennen. Tijdens het kletsen bekijken we de boarding passes en zien dat we toch heel dicht bij elkaar zitten, Twee rijen van drie, één van 2 en 1 solo. Die laatste kunnen al snel wisselen en zo komt alles bij elkaar in twee groepjes. Iedereen had keurig de Esta in orde, en zonder noemenswardig oponthoud konden we de koffers ophalen bij de band, en weer inleveren (al was dat wel een kastje muur verhaal). Het durde lang voordat we de koffers hadden en uiteindelijk waren we pas rond half 10 in het hotel. Met een kleiner groepje nog even de stad in geweest, 01.00 uur plaatselijke tijd (07.00 Nederlandse) het bed in gedoken, 4 uurtjes slaap gehad en nu weer fris en wonderlijk genoeg vol energy weer klaar om verder te trekken. Over een uur worden we gehaald. Ronald, prima hotel, jammer dat je eerst met een taxi (25$) naar het dichstbijzijnde station moet (en later weer terug) maar we zijn gegaan voor Haïti en het was de slagroom op de taart om no even op Times Square rond te kijken.

We melden ons vanavond vast weer!!

Anke

ik verheug me nu al op het volgende verhaal, én de foto's.
hopelijk gaat dat lukken!
ik ben heel benieuwd naar de eerste indrukken van Rik en de anderen die voor het eerst voet op Haitiaanse bodem zetten.

Gerrit

Hoi mannen en vrouwen

Goed dat jullie nog niemand hebben laten verdwalen! Time Square lag volgens mjij in Engeland toch verdwaald?
Of zijn er meer. Ik zie vooral uit naar de foto's van bezweten gezichten van het werk, bedekt me tientallen muggen bulten! (smile)

Succes maar weer en denk er om wel netjes naar de kerk morgen he!

groet Gerrit