haiti2011.reismee.nl

bericht over Willem

Beste lezers,

ik heb gemerkt dat Willem erg in trek is, en ik wil zijn record (91 keer gelezen) zien te verbreken, vandaar de aanhef...... Ik ga even in op wat opmerkingen van verschillende personen:

Gerrit, ik was niet in de war (niet meer dan anders in ieder geval) omdat we weer internet hadden en mijn verhaal 7 keer op de site stond, ik wilde gewoon je aandacht trekken en dat is gelukt :)

Inge, Henny, Wil, Janny, Meta en Anneke en Anke, het gaat prima met Wim, we moeten hem in de gaten houden als hij het water ingaat, voor je het weet zwemt hij weer ergens rond Cuba. Hij is al een paar keer teruggebracht maar verder gaat het goed met hem.... O ja, hij loopt nu op clocks :)

Corine, leuk dat je vier keer per dag kijkt, we vroegen ons hier al af wie dat was die steeds keek :)

Gerrit, fijn dat je jaloers op ons bent, geniet van het goede weer in Nederland. Wij werken zo hard dat ze ons moeten afremmen, en zeehond Wim (ja, echt waar, zo noemen ze hem hier) moet van tijd tot tijd worden uitgelaten.

Marco, wil je Rik niet zo pesten? Dat doen alle Duitsers hier vandaag wel voor je :)

Margreeth, we werken ons te pletter, je kent me. Ik ben vooral aan het bakken hier....

Anke, ik heb nog wel meer foto's maar het opslaan kost veel tijd en is heel lastig. We doen ons best.

Gerrit; Times Square ligt al jaren in New York, jammer dat je niet beter je best hebt gedaan met aardrijkskunde. Had leuk geweest bij je huidige functie.

Zo, morgen even checken of jullie allemaal mijn mail hebben gelezen, als bonus voeg ik nog een foto van Wim toe...

Groetjes,

namens de hele groep,

Michel

Ps, ik ga de zeehond uitlaten

Reacties

Reacties

van wim

ja zeg die michel denkt ook dat hij leuk is maar hij zal ook wel zon dikke sigaar uit cuba willen hebben maar zwemmen wil hij hij niet want is erg lui zit allen maar tereageren op de berichte om dat hij jaloers is om dat een ander meer in trek is dan maar we hebben wel een enorme goede bakker voor de rest laat maar waaienen.

Ruud

Zeg Michel Komt al die onzin door de warmte? Of zijn de gistdampen van het krentebrood bakken naar je hoofd gestegen? Iedereen zal begrijpen dat we hier in een allerbeste stemming zijn. Wordt mijn weblog ook nog gelezen of schrijf ik het voor niets?? Zie: http://speksnijder.wordpress.com/bezoek-aan-haiti
Groetjes
Ruud

Anneke Bor

Ha Ruud,

Ik heb even op je weblog gekeken, maar kon er nog niets nieuws op ontdekken....zou het vanuit Haïti daar ook vertraagd op komen? Heel veel succes en zegen daar! Ad & An

inge

Hallo allemaal,

Erg leuk om jullie verslagen te lezen.
Volgens mij hebben jullie het goed naar jullie zin er wordt er hard gewerkt.
Succes met alles allemaal.

Groetjes Inge

Jamie en Zoë

Hoi opa Wim,

Is het leuk?
Wij hebben erg leuk gespeeld met oma Anneke gister maar we miste je wel hoor.

Kusjes van Jamie en Zoë

Hennie

Ja hoor, leuke foto van de zeehond! Bijt maar van je af hoor Willem, ze zijn jaloers op al jou fans!!!
Wel werken daar hoor!
groeten Hennie

Gerrit

Hoi Wim en anderen.

Begrijp ik het nu goed is er ook een zekere Michel mee?

Das toch niet die oliebollen bakker wat moet die nu daar!

werk en zwem ze hou jullie haaks.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!