haiti2011.reismee.nl

19 oktober, vanavond een eerste kennismaking met de groep

Lieve familie, vrienden, bekenden, oud reisgenoten en andere geïnteresseerden,

vanavond is het dan zo ver, we gaan kennismaken met elkaar. Na mijn reis van vorig jaar naar Haïti heb ik hoge verwachtingen. De groep was toen een hele hechte groep, maar als je eenmaal thuis komt dan verwateren de contacten wel weer snel. Maar de ervaring vergeet je niet, ik heb het gevoel dat ik een stukje van mijn hart op Haiti heb achtergelaten. Over ruim drie weken ga ik met een nieuwe groep terug. Niet om dat stukje achter te laten, maar om er een stukje bij te leggen. Ik bid dat deze reis net zo bijzonder wordt als de vorige, en dat niet in de laatste plaats omdat mijn zoon dit keer meegaat.

Ik ervaar dat als een grote zegen, ben er echt heel blij mee. Rik, ik ben trots op je!!

Tot een volgende keer,

Michel Taling

Reacties

Reacties

Gerrit

Michel je hebt jezelf over troffen

Nu maar hopen dat je daar op internet kan om ons op de hoogte te houden!

Ruud Speksnijder

Hoi Michel,

Je weblog ziet er veelbelovend uit.

Hartelijke groet,
Ruud

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!