haiti2011.reismee.nl

Het tweede verhaal van Willem

we zijn bezig met de fundering voor de meisjes lokalen wat toch wel een heel gebouw word en we zijn de half in gestorte kerk een beetje aan het renoveren een houten wand er tussen en vandaag doe we er verlichting in zodat de bewoners hier droog en met licht de aktieve taken kan verzorgen, nu gaat dat allmaal onder de klapperbomen , we doen dit op eigen innerzetief wat de bewoners bizonder waarderen komen regelmatig kijken en jongens helpen met lassn en op ruimen, zelf ga ik vandaag planten bakken maken dat ook nog gevuld moet worden met een klapperboompje want zondag is de opening van de kerk wat wel heel leuk is om dat mee te maken, het is hier 33 graden maar je gaat er aan wennen gisteravond een enorme onweersbui met veel regen, ik wil jullie vragen om dit bericht aan zoveel mogenlijk mensen te tepromoten en laten lezen want ik sta boven aan de lijst van het meest gelezen berichten wat een persoon niet luik vind dus geef door of elke dag even lezen, heb je meschien de behoefte te hebben om me een mail te mailen w.e.schoe@hotmail.com ik doe jullie de groete en een goede zondag wim schoe...

meta

Je bent wel populair hoor !
maar ik begrijp dat er ook hard gewerkt word,zet hem op ,gr meta

wil

hoi wim,je berichtje gelezen,krijg je een prijs of zo voor de meest gelezen mailtjes?

Miranda

Zet hem op populaire pa xxxx

Anneke

Dan doe ik ook mee.
Zet hem op en we houden je in de gaten.

Fijne zondag en hoop dat jullie een mooie dienst in de gerenoveerde kerk mogen hebben.

groetjes Anneke x

Ben

Hoi Willem,
Timmer er maar op los Willem maar je zal de meeste reactie's ontvangen
Groetjes Ben

favorite schoonzoon cheffjeff

hey directeur suc6 nog en hou vol we zijn trots op je
gr jeff en miranda

Corrie

Hoi Willem,

Hier een groet vanuit het mistige Hilversum. Leuk al die verhalen. Zet hem op! Nog een paar dagen en je vliegt weer met een berg ervaringen naar Nederland.

Groetjes,van je zus Corrie

Ina

Hey broertje,
leuk om de ervaringen van jullie te lezen, doe allemaal goed je best, maar daar gaan wij natuurlijk ook vanuit he, dat er gewerkt wordt, maar met die warmte zal het niet altijd meevallen.
ja ,en dat jij veel reacties krijgt is niet zo verwonderlijk, met zoveel familie.
Goed zondag en groetjes van uit Groningen

Hee oompie

leuk om jullie verhalen te lezen en foto's te zien. Ik wist niet dat je zo populair was.

Groetjes, Lieke en Arjan

Hennie

Hey broer, je heb ze toch wel verteld dat je altijd al erg populair bent he....
Zet hem op daar, liefs van Hennie

Antoinette

Hallo ome Wim,

Je vraag om PR heeft gehoor gevonden. Via een mailtje heb ik nu ook het adres van deze site gekregen.
Veel succes en bouwze!!!

Groetjes van Antoinette.

Pam & Frank

z贸贸贸贸贸贸 Willem , jij wordt in de gaten gehouden zeg.
Liefs, groetjes Pam & Frank

De vader van Else-marlies

Hey Groep,
Mooi werk gedaan daar zeg! En wat ook een schrijverstalent!! Hele goede reis terug toegewenst. Dank voor het oppasen op Else-marlies ;-) die het nu nog 10 weken vol mag houden, wil ze tegen die tijd niet een grote muggenbult zijn...
Groet en GBYA,
Leendert

Evert schijft:

Hallo Willem
Ik zie je haast niet op de foto,s Ben jij de enigste die werkt, nou zet hem op.

Ben

Hoi Willem

De laatste loodjes in het warme Ha茂ti, doe je best, het zal lukken.

Groetjes Ben

Janny

Hoi Wim,

Je bent er maar druk mee, en dan al die reacties nog lezen! pffff
nou zet hem op, nog een paar dagen lekker buffelen en het zit er dan weer op.

Groetjes

Krista

Hei Wim,
Zo te lezen ben je lekker bezig! Het avontuur is al weer bijna om. Suc6 en ook veel plezier!
Groetjes Krista.

marja

Hey Wim,

Leuk om je zo volgen,hoop dat je een goede tijd hebt gehad en verder hebt. Ben benieuwd naar je verhalen als je terug komt,hele goede tijd verder!! Groet Marja

esther

Druk bezig zeg...
Succes nog even en alweer tot gauw!

Groetjes Esther.

Marco Pk

Hallo Wim,

Goed bezig daar.....Heel veel succes nog tot later!!

Max Veenstra

Hoi Wim,
Je houd de eer van Loenen hoog, ik ben trots op je,
Groeten uit Isra毛l
Max

Nicole

Hallo Wim,

Je bent een kanjer, en heb je gewonnen?!
Tot zondag, misschien (als je naar de dienst komt)?

Groeten,
Nicole
Kockengen

JOke S

Hoi Wim, goed om je berichten te lezen. Een hele ervaring en volgens mij heb je er van genoten.
Fijn dat je daar hebt kunnen helpen.
Groeten,
JOke
Breukelen

Gerrit

Wim mag dan volgens mij de eer van Loenen hoog houden

Jan jij bent de kanjer die de eer van Voorthuizen hoog houd..

Begin Januari hebben we weer een buurt Nieuwjaars- borrel wil je vast nadenken of je daar iets wil vertellen over Ha茂ti?

Groeten en tot gauw