haiti2011.reismee.nl

eerste bericht van Willem

Na een goede reis naar America met overnachting (ik ben niet in New York geweest wat ik eigenlijk wel van plan was, maar deze ouwe was op, gauw naar bed) ging de reis naar Haïti verder voorspoedig. Totaan uitgang van de luchthaven waren de taxi chauffeurs zo gedreven om wat te verdienen dat ze bijna elkaar de hersens insloegen. We zijn zondag naar de plaatselijke dienst geweest, wat een prachtig gezicht was met als die kleine meisjes, zo zwart als ze zijn met al die hagelwitte strikjes in hun haren. In de middag zijn we met onze 'tap-tap' over allerlei hobbelige wegen naar de atlantische oceaan geweest. Prachtig mooi blauwa water, ik ben zelf ook in zee geweest, doe dat niet zo gauw met al dat natte water en dat zand tussen je tenen, maar ja, hoe ouder hoe gekker.

Groetjes en tot een volgende keer,

Wim

Reacties

Reacties

anke

Wat een mooie beschrijvingen.
als thuisblijver waan ik me zo ook een beetje op Haiti.
Ik hoop dat jullie na een caribische middag en turks- stoombad-nacht genoeg uitgerust zijn om vandaag met het echte werk te beginnen.
Sterkte, en veel plezier!
En doe ook een beetje voorzichtig met bouwen, de meeste van jullie zijn geen 20 meer!

inge

Hoi lieve pap,

Wat fijn om wat van je te horen.
Jij in de zee?
Het moet niet gekker worden:-)
Succes!!

Dikke kus van ons

Hennie

Hee broer, leuk wat van je te lezen, we blijven je volgen en heel veel succes daar he.
groetjes van ons

wil

Eh wim, heb je nu al last van de zon? Jij en de zee?
Liefs

janny

hee Wim ,

Was het water niet erg nat?? haha jij in de zee, nu aan het werk he, succes en we blijven je volgen

Groetjes Luuk en Janny

meta

Wat een leuk verhaal en wat een avontuur !jij oud ? nog lang niet.
de groeten van ons en ik zal je zeker volgen.kus van kl.zus

Anneke

Hoi Wim

Wat een reacties op je zee-avontuur.

Hebben jij en de anderen nog wat kunnen doen vandaag?
Lukt het met de warmte, zal wel ff aanpassen zijn.

Fijne avond en werk ze morgen.

Groetjes Anneke S-L

Gerrit

Hoi mensen

een dagje zonder internet. Het heeft vwel indruk gemaakt op Michel gezien dat zijn verhaal wel 7 keer bij mij binnen komt!.

Else hoe gaatb het met kinderwerk?

groet Gerrit

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!