haiti2011.reismee.nl

Bijna klaar voor vertrek.....

Nog twee dagen en dan zijn we al onderweg. De laatste mailtjes gaan over en weer in Nederland en naar Ca-Ira. Boodschappen zijn gedaan, koffers zoveel mogelijk volgepakt. Jammer dat we geen reactie hebben gekregen over de mogelijkheden om Manhattan te bezoeken vanuit ons hotel, dat kan tot tijdsverlies leiden

Yell
. Niks mis met het hotel maar er komt gewoon geen reactie vandaan. Gisteren heb ik gehoord dat Johan Smoorenburg van Hart voor Haïti er een paar weken tussenuit is na de opening van zijn herbouwde kinderkamp. Ik hoop dat hij gedurende ons bezoek terugkomt, zijn levenswerk kunnen we wel bekijken want er is vervanging.

Nog twee nachtjes slapen en dan vertrekken we. Nog anderhalve dag werken.....

Reacties

Reacties

Dennis

He Michel,

Heel erg veel succes met jullie reis!!!

Ik ben er van overtuigd dat jullie een goede bijdrage gaan leveren en dat jullie verblijf net zo indrukwekkend gaat worden als onze reis in 2010!!

Wil je Pastor Pierre Ricard en Elisee (de jongen met de wijnvlek in zijn gezicht) van het weeshuis in Ca-Ira de hartelijke groeten van mij doen!

Ondank alle ellende die je zal zien, hoop ik dat jullie ook plezier gaan hebben, maar dat komt wel goed met jou humor.

Ik ga je/jullie volgen!

Groet,
Dennis

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!